Flugsvamp och dildos

I helgen mina vänner, skall vi åter befrukta moderjord, samt förtära öl och göda gräset med vårat urin! Vi skall sjunga sånger som sjungits i generationer, vi ska få smaka naturen, då vi ramlar ihop och får munnen full av gräs(som vi möjligen har gött) För vi äro svenskar, och vi fyller våra bukar tills vi stupar likt karoliner i den hårda kylan! Det är så det ska vara, att vi nordbor gillar att droga ner oss är väl knappast någon nyhet då redan vikingarna drack mjöd och käkade flugsvamp. Och fyllda av ruset av de magiska svamparna stormade kloster och slott! Blåögat var länge en skräcksymbol. Och inte fan är det så konstigt, vem skulle inte bli rädd av någon drogad stolle med en krigsyxa? Sen går det ju att diskutera det här med majstång, och varför det heter majstång. Vissa säger att den kommer inkom i Sverige med hansan, andra säger att det är en gammal symbol för fruktbarhet som användes vid offerfester i forntiden. Jag tror ju då på en blandning. Men jag tror nog utförandet är ganska så hedniskt. För vem får annars tanken att bygga en gigantisk penisattrapp för att sedan köra ner den i marken för att befrukta jorden? Luktar tamefan lite flugsvamp här, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0