Söndag

Ursh gillar inte söndagar, det känns bara som en dag av väntan på att börja jobba. Får se vad man hittar på idag, antagligen ingenting :D! Snöar gör det med, massor. Jag trodde min sambo ljög, men nej då det var sant. Hoppas det inte blir mer sen. Jag tror faktiskt alla är trötta på snö. Hoppades snön skulle försvinna helt så man kan ut och jogga utan att bli blöt om fötterna efter 5 meter.. Men men, det får tydligen vänta, tyvärr.. Sitter och flundrar på om man ska sluta snusa, men man blir så jävla koko. Irriterad och lättretlig. Men jag kanske ska göra ett försök i alla fall. Vi får se hur jag gör. Men jag vill fan se grönt gräs nu, hör du det Ida? Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0