Bara en liten tanke som for förbi.

Så, hur är den perfekta människan? Framgångsrik? Eller.. räcker det bara med rik nu för tiden? Det sjukaste, jag sett på tv.
Är dessa världsbarn som finns, som man kan ge en 100 lapp varje månad. Skitbra, tycker jag. Sen... fick jag reda på
att man får brev av dom? I stil med "oh tack för pengarna, idag käka jag ris"? Så är det nån idiot, som säger. "Man får
så mycket tillbaka". Jag tror säkert att barnet i fråga är riktigt glad, men det känns ändå som man köper någons kärlek.
Det finns andra som också köper kärlek, dem kallas torskar. Är vi så jäääävla fattiga på kärlek här i väst så vi ska börja
transportera kärleksfyllda brev, skrivna av fattiga svältande barn med?! KAN VI INTE BARA GE DOM DEN DÄR 100 LAPPEN, OCH LÅTA DOM
VARA I FRED?! "nooo noo you have to write letter too them or else no moneeey" Svär, det låter så. Så medans barnet sitter där,
och prostituerar sig i form av teckningsritning. Lagar någon maten, serverar den, på det skitiga bordet. Mannen som tar teckningen,
tar med all största säkerhet med sig pennorna, och kritorna. Sen sitter dom där, och äter sitt ris. Medans brevet, addreserat till
Ursula 58 i Falun når sitt mål. Hon öppnar det, och fylls med en sådan jääävla vällust så att det är äckligt.
Så, hur är den perfekta människan? Framgångsrik? Eller.. räcker det bara med rik nu för tiden?
Det sjukaste, jag sett på tv.Är dessa världsbarn som finns, som man kan ge en 100 lapp varje månad. Skitbra, tycker jag. Sen... fick jag reda på att man får brev av dom? I stil med "oh tack för pengarna, idag käka jag ris"? Så är det nån idiot, som säger. "Man får så mycket tillbaka". Jag tror säkert att barnet i fråga är riktigt glad, men det känns ändå som man köper någons kärlek.
Det finns andra som också köper kärlek, dem kallas torskar. Är vi så jäääävla fattiga på kärlek här i väst så viska börjatransportera kärleksfyllda brev, skrivna av fattiga svältande barn med?! KAN VI INTE BARA GE DOM DEN DÄR 100 LAPPEN, OCH LÅTA DOM VARA I FRED?! "nooo noo you have to write letter too them or else no moneeey"
Svär, det låter så. Så medans barnet sitter där,och prostituerar sig i form av teckningsritning. Lagar någon maten, serverar den, på det skitiga bordet. Mannen som tar teckningen, tar med all största säkerhet med sig pennorna, och kritorna. Sen sitter dom där, och äter sitt ris.
Medans brevet, addreserat till Ursula 58 i Falun når sitt mål. Hon öppnar det, och fylls med en sådan jääävla vällust så att det är äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0