;o

Dagen följer spår igen. Men dessa går bara runt runt. Förut kom det nya vägar, nya saker att se.
Nu är det bara som en lång repris. Förutom ibland, detta är vad Gojan, min lärare prata om.
Också han var fast i spår. Och uppenbarligen, eftersom han var närmare 60, hade han inte kommit ur dom.
Men jag tänker inte vara fast här för evigt. Jag ska bara hämta andan. Sen jävlar. Jag ska suga
saften ur livet som en vampyr. Jag ska ha tillräckligt så det rinner ur min mun. Floder av liv, vid
mina mungipor. Och när jag ligger, och ska dö. Ska jag le.
Dagen följer spår igen. Men dessa går bara runt runt. Förut kom det nya vägar, nya saker att se.
Nu är det bara som en lång repris. Förutom ibland, detta är vad Gojan, min lärare prata om.
Också han var fast i spår. Och uppenbarligen, eftersom han var närmare 60, hade han inte kommit ur dom.
Men jag tänker inte vara fast här för evigt. Jag ska bara hämta andan. Sen jävlar. Jag ska suga
saften ur livet som en vampyr. Jag ska ha tillräckligt så det rinner ur min mun. Floder av liv, vid
mina mungipor. Och när jag ligger, och ska dö. Ska jag le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0